Recent News

sponser bapak besar

Khamis, 20 Oktober 2011

aku dh pk masak2........

semalam sebelum aku tido..aku terpk mcm2 dlm paler otk nie...pasal en asben yg nk ke luar negara yg bakal tinggalkn aku ngn ank2...huhuhuhuhu..sayu dn sebak jer ati ni bila berjauhan ngn suami......wlpn aku mmg dh base di tinggalkn en asben tp ati aku tetap sedih.....masa yg sama gak aku terpk nk memajukn dn memulakn bizz membuat apam yg aku suka dn minat sgt2 ni......aku ngt nk jual secara on9 dn secara terus pada pelanggan....wlpn modal dn hasil nyer xbesar...aku tetap sonok..selain dpt mengembang kn minat dn bakat yg ada...hehheheh perasan kn...aku rasa sonok sgt2......dgn cara ini aku dpt membz kn diri...
insyaallah.......

Tiada ulasan:

KLIK la...nak masuk tabung anak²...huhuhuhu

KLIK sini jOm..lepas nie saya KLIK awk pulak!