Recent News

sponser bapak besar

Isnin, 3 Oktober 2011

aku sonok gila.........hikhikhik

hikhik.....nk tau tak nape aku betol2 sonok....??hehhehehe
jom dengar cite.....aritukn....aku ada buat apam dot2 tau.....tp xmenjadi....kali nie..aku cuba lg...ngn cara aku sendiri....puas aku bkk buka sbb nk pandai gak dlm buat apam dot2 ni....aku jd cm teruja tau....nk cepat kn cite nie....mlm td aku pon bertungkus lumus la nk bt apam ni gak tau.....aku bancuh siap2...aku bubuh pewarna yg berkenan kt ati ni.....last2 jd la cmni..sblm kukus tau...
v
v
v
v


cantik tak??
sonok sgt dpt hias dn reka corak2 yg kita suker...
ni plak apam yg dh siap di kukus....
v
v
v
v
v

alhamdulilah......akhir nyer jadi gak kue apam polkadot nie...berkat kesabaran aku.....
yg paling sonok bila hb dn ank2 suker.....tima kasih sgt2 dn sonok sgt2...2


3 ulasan:

Suhaini Saperan berkata...

Salam Aien.. yg td komen from Mahar Desig tu kak ani yg komen tau.. terguna id kawan pulak dah.. hi..hi...

Mrs Rozalino berkata...

congrats ain.. ats usaha tanpa putus asa. nt ley bg aku rasa ye

aien sara berkata...

thanks yer yg komen..insyallah ecah...nnt aku dtg bt arg aku bgtau yer...hehheheh

KLIK la...nak masuk tabung anak²...huhuhuhu

KLIK sini jOm..lepas nie saya KLIK awk pulak!