Recent News

sponser bapak besar

Sabtu, 8 Oktober 2011

muffin coklat.....

sebenar nyer kn..aku mmg dh lama teringin nk belajar wt muffin yg enak dn simple utk di buat....
bila tengok muffin2 kt kedai mesti rasa terliur dn rs nk beli....ermmm....
kdg2 terpk gak...cmne la buat muffin nie..ssh ker....
mlm td nyer rncg la nie..aku bkk internet..cr resepi muffin yg simple2..maka nyer..aku terjumpa la satu resepi ni yg mudah sgt2...aku pon cuba laaa pg nie.....hehhehehhehe
bkn pg sgt la...pas aku masak lauk2 utk lunch....aku pon ready kn bahan2 utk wt muffin nie...ngn semangat yg berkobar2..aku jugak xhenti2 berdoa supaya muffin yg aku buat akn berjaya....
hehhehehhee
aku pon bancuh2....adunan dn aku letak adunan dlm paper cup...aku pon bakar...hehhehehe
taaaaaaaaaaaa....daaaaaaaaaaaaa
v
v
v
v
v
ni la hasil nyer..
v
v
v
v


muffin coklat mini buatan aien....hehhehhehe
kata epul rasa nyer bole tahan..sedap gak....hehhehhe..tersengeh2 aku smp ke telinga...hahhahahhaa
nsb baik suar xkoyak...hahhahahaha
acah jer...apa pon sonok bila cuba sesuatu yg baru.....

Tiada ulasan:

KLIK la...nak masuk tabung anak²...huhuhuhu

KLIK sini jOm..lepas nie saya KLIK awk pulak!