Recent News

sponser bapak besar

Rabu, 19 Oktober 2011

my 1st tempahan......

alhamdulilah.....tu jela ungkapan yg dpt aku ucapkn.....selama ni aku mmg suka memasak..tp xkesempatan jer nak masak2 yg rumit2 ni....sbb ada ank kecik kn...tp semenjak ank2 makin membeso dn aku pula xbekerja ni..aku mula la membz kn diri kt dapo..mencuba pelbagai jenis resepi yg aku cuba cari di internet....dengan kemudahan yg en asben berikn pada aku...aku gunakn ngn sebaik-baik nyer utk mengasah lagi minat dn bakat yg terpendam.....hahhahhahahaa jgn gelak lak yer...hehhehehe...perasan kn pn aien ni....hehehhehehe..aku pon mencuba pelbagai masakan tp akhirnye..apam polkadot dn ladybird juga yg paling2 aku minati..ngn kaler2 yg menarik..ngn corak2 design yg berbeza buat aku leka..sonok sgt2....hehhehehe....alhamdulilah....masa kenduri dirumah sedara belah suami...aku ngn rela dn ikhlas nyer..membuat 100 biji apam ladybird dn polkadot.....niat nyer hanya nk memberi pd tetamu...alhamdulilah..pas mereka rs dn cuba masakan aku..ada juga yg berkenan dn mula membuat tempahan.....sonok sgt2+isau....bole ker aku buat......isau gak..tp semangat,dorongn dr asben tercinta..membuat kn aku bertmbh yakin ngn bizz ni...alhamdulilah....ni la..hasil nyer
v
v
v




......apam yg dh siap masak..hanya tggl utk di pos dn ada gak cust yg dtg umah jer....just pick up sendiri..mmg sonok....wlpn harga xmahal...dn untung nyer sikit...aku tetap enjoy dn epy.......sonok sgt2.... harap2 pasni.....ramai la order......

2 ulasan:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

ok gak tuh.... nanti besday adam leh la aku order kat ko. pape nanti aku call ko la yew.

nampak sedap..dah rasa mesti lagi sedap!

aien sara berkata...

bole3...aku suker jer...nnt call aku yer.....aku cuba wt yg terbaik utk ko yer...

KLIK la...nak masuk tabung anak²...huhuhuhu

KLIK sini jOm..lepas nie saya KLIK awk pulak!