Recent News

sponser bapak besar

Rabu, 12 Oktober 2011

1st triffle....

di sebab kn terlalu asyik tgok resepi org jer...ngn pic2 yg menarik2..aku jd terliur dn masa yg sama aku geram2 la sgt2 ngn hasil2 nyer....maka aku pon merancang nk buat triffle yg di ura2 kn oleh kwn2....
so aku pon buat la...ngn semangat nyer...
v
v

v
v

v
v
v
akhir nyer jd la ia..
v
v
v

npak sedap tak????
tp aku blom berpuas ati lagi la...rasa cm ada yg xkena jer....rasa nyer masam......agar2 nyer..keras skit...di sebab kn kali pertama aku buat benda alah ni...so aku sendiri pon xtau cmne la rasa sebenar nya makanan ni......so aku mkn jela.....nmpk gaya nyer la kn .....aku makan sorang la benda ni gamak nya.....sure org lain xnk mkn bila tau manisan ni masam...hehhehehhe
apa pon aku enjoy sht2 mkn manisan nie......ke nk panggil...apa??sbb masam hehhehehhe
hehhehehhehe

5 ulasan:

Suhaini Saperan berkata...

he..he.. masam ke Ain... ;) best nyer duk umah kan.. mcm2 boleh masak... try & error Ain... lama2 pasti pandai...

Mrs Rozalino berkata...

sokey ain.. 1st trial.. at least ain mencuba.. cuba lg, insya allah berjaya..

aien sara berkata...

yela kak ani..sm tau tp abis gak kalu makan.......thx yer kak...thx gak pd ecah yer...hehehhe

intan_blur berkata...

wahhh ain..nnt pas aku sikit

aien sara berkata...

bole jer intan......hehhehe

KLIK la...nak masuk tabung anak²...huhuhuhu

KLIK sini jOm..lepas nie saya KLIK awk pulak!