Recent News

sponser bapak besar

Rabu, 12 Oktober 2011

butter bread puding + epple +coklat dimakan ngn sos kastard

aku mmg suka wt puding roti ni...dulu xtau buat...bila dh pandai..asik nk buat jer..pastu aku pelbagaikn inti nyer.....kdg2 aku guna kismis , pisang...tp kali ni aku bubuh epal ngn coklat chip dlm nyer.....yg paling best  puding nie....bila dimkn sejuk2 ngn soso kastard...mmg lg sdap tau......ermmmmmmm
memang nyaman.....nk tau cmne rupanyer bila dh masak...
v
v

v
v
v
jom tgok.....
v
v




ni pulak bila dh dipotong dn di mkn ngn sos nyer...mmg sedap tau...
hehhehehhe

4 ulasan:

Mrs Rozalino berkata...

ya allah.. ain.. rajin tol ko update psl mknan... terliur aku nengok nye.. jeles tgk ain ade ms utk wat sume nih.. huhu

aien sara berkata...

hehhehhe....aku dok umh ecah...kalu xbuat apa2..aku bole tension tau,,,,hehhehhe..ni pon nk membz2 kn diri jer...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

urm...nanti lepas bersalin nie leh la belajar msk dengan ko yew ain. byk tul aku ketinggalan pasal masakkan. supra pun dah makin kurus. risau aku kalau org ckp aku x bagi mkn byk. lepas nie aku msk mcm² biar bdn dia naik balik. tapikan kalau dah dah ada penyakit kencing manis tue makn byk mcm ne pun mmg bdn kurus. cian dia....

aien sara berkata...

insyaallah as..bole jer......pasal supra tu kn as...ko kena jg makan dia tau......ko kena reserch apa yg bole dn apa yg xbole....sian dia kn muda2 dh ada kencing manis....

KLIK la...nak masuk tabung anak²...huhuhuhu

KLIK sini jOm..lepas nie saya KLIK awk pulak!