Recent News

sponser bapak besar

Rabu, 12 Oktober 2011

aku seorang nurse.....

semenjak anak2 dn suami aku sakit di sebabkn penyakit berjangkit...iaitu...CHIKEN POX selama seminggu yg lepas.....aku la yg bertungkus lumus menyediakn segalanya...dn menolong apa yg patut utk meringan kn kesakitan dn kegatalan mereka.....memang kesian aku tengok mereka...yg seloroh anggota badn mula ditumbuhi bintik2 merah yg mengandungi air....mmg sian tau....nk tgok cmne ank2 dn termasuk ayah nyer yg terkena penyakit nie...
v
v
v




 ni tang ank dare aku yg kena..mmg sian tau..dia yg paling teruk ...
v
v
v

ni lak alif...org pertama yg` membawa penyakit ni.......hehhehehe
v
v
v


ni lak pic amer yg kena dmm cmpk......wlpn xseteruk yaya......tp amer yg bnyk ragam...mlm2 asik merengek jer.....mmg susah jg ank2 yg kena dmm cmpk....bnyk sgt pntang larang nyer.....penat pon penat gak...kdg2 org yg sihat ni lak yg kena juga berpntg...mmg lapar cm org berpuasa gak aku....hehhehe apa pon aku mmg ikhlas menjalan kn tanggungjwb aku..menjaga dorang smp sihat....moga ank2 dn suami makin sihat yer....
sebenar nyer encik suami pon kena dmm cmpak tau...tp dia xbg letak pic nyer kt cni..so kena dengar ckp encik suami la yer.....harap2 syg dn ank2 cpt2 sembuh yer...


2 ulasan:

Suhaini Saperan berkata...

alahai cianya Ain.. oklah dpt jaga kat umah.. selesa skit kan... kak last year kena jg kat Wad masa anak2 kena demam campak ni... 2 weeks berkampung.... ;-) semoga cepat sembuh semua ye....

aien sara berkata...

tima kasih kak...dorang sume pon dh makin okey kak.....

KLIK la...nak masuk tabung anak²...huhuhuhu

KLIK sini jOm..lepas nie saya KLIK awk pulak!